tartalomjegyzék szereplők képek

FIGYELEM! Megnyitottam új, összegző blogomat, a Deana alkotásait,
ahol rendszerezve megtalálod az Equinoxon kívüli összes többi írásomat!

2011. június 2., csütörtök

Képek

Képek

  
Néhányan már érdeklődtetek afelől, hogy meséljek róla, hogyan is képzeltem el a szereplőket. Így most a teljesség igénye nélkül összegyűjtöttem pár képet a szereplőkről. Van néhány, akit már megismertetek; de olyan is akad, aki majd ezután fog belépni a történetembe.

A FŐSZEREPLŐK:

Sarah Black
Edward Cullen
Sam(uel) Call


MELLÉKSZEREPLŐK:

ALAKVÁLTÓ FARKASOK:


Aaron Collins

Levi Uley

William

Tay(lor) Clearwater

Jasmin Clearwater

Quil Ateara (ifjabb)


NOMÁD VÁMPÍROK:


Jason "Jay"


Gretchen


Hannah

Gil(bert)


Viktória


EMBEREK:


Rhea


Yolanda


Most egy kis más...
Ismét interaktívvá tettem a blogot. Ugyanis szavazhattok arról, hogy a következőkben még kinek a szemszögéből írjak majd. Légy szíves szavazzatok!!!

Már írom a 12. fejezetet, de hétfőn és csütörtökön is vizsgázom, összesen háromból, szóval el vagyok nem kicsit havazva mindennel. Pedig szívem szerint csak ezzel foglalkoznék. :) Egyébként pedig megvárom azt az 5 kommentet! ;) Ha összejön és kész a fejezet, felrakom.
Deana

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése