tartalomjegyzék szereplők képek

FIGYELEM! Megnyitottam új, összegző blogomat, a Deana alkotásait,
ahol rendszerezve megtalálod az Equinoxon kívüli összes többi írásomat!

2012. augusztus 5., vasárnap

Friss hírek

Friss hírek
(átrendezés, költözködés, miegymás)



Sziasztok! Mostanában sok új történet van a fejemben, ami szeretne kitörni. Azonban úgy gondoltam nem az Equinox történetének blogját fogom elcsúfítani más, nem ide tartozó dolgokkal. Így nem régiben úgy döntöttem, hogy egy összesítő blogot hozok létre az alkotásaimnak, ahol mindent megtaláltok. Íme:




Természetesen az Equinoxot itt fogom folytatni (és igen, be fogom fejezni a történetet), ám minden fontos hírt a főblogomon fogok közzétenni a többi történettel egyetemben.

Továbbá a főblognak nem készítettem külön chatet, mivel a design egyforma, így ugyanazt használja mindkét blog. Ez nekem könnyebbség annyiban, hogy látom a kommenteket bármelyik helyre is menjek fel. (Mostanában érthető okokból a főblogon vagyok többet). Ha tetszett, amit eddig olvastál tőlem, nézz körül a főblogon is, iratkozz fel, hogy mindig képben legyél!

Deana

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése