tartalomjegyzék szereplők képek

FIGYELEM! Megnyitottam új, összegző blogomat, a Deana alkotásait,
ahol rendszerezve megtalálod az Equinoxon kívüli összes többi írásomat!

2011. április 26., kedd

2. Díjam!

 Második Díjam!
  
Nos, megkaptam a második díjamat, de még most sem hiszem el igazán! Köszönöm még egyszer!



1. Köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad!

2. Tedd ki a logót a blogodra!
3. Írj magadról 7 dolgot!
4. Add tovább 7 embernek (ne felejtsd el linkelni a blogjukat)!
5. Hagyj megjegyzést náluk, hogy tudjanak a díjazásról!


1.) Nagyon köszönöm AngelGirl-nek! <3 http://sabinaelete.blogspot.com/

2.) Megtörtént! ;)

3.) Hét Halálos Bűnöm: (újabb titkos infók rólam xD)

- A Twilight Saga filmei közül az Alkonyat tetszett eddig legjobban.
- Már rongyosra olvastam a Twilight könyveket
- A Twilight Saga könyvei közül a legjobban az Újholdat és a Napfogyatkozást szeretem.
- Jelenleg másodéves egyetemista vagyok a Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Karán, ahol levelezőn végzem a Pénzügy-Számvitel szakot.
- Sorozatbolond vagyok: legújabb kedvencem a Fringe (A Rejtély).
- A Twilight mellet élek-halok a Supernatural-ért.
- Jensen Ackles <3 az álompasi számomra.

4.) Sok szeretettel küldöm e díjat a következőknek: 

5.) Megtörtént!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése