tartalomjegyzék szereplők képek

FIGYELEM! Megnyitottam új, összegző blogomat, a Deana alkotásait,
ahol rendszerezve megtalálod az Equinoxon kívüli összes többi írásomat!

2011. április 13., szerda

Kérés

Kérés

  
Tudom, hogy még új a blogom és még nem is ismerik mindenhol. De kérlek titeket, hogy ha már egyszer elolvassátok amit írok, pár másodpercet szánjatok rá még arra, hogy véleményezitek is. Nektek nem kerülne sok időbe, nekem viszont igen sokat jelentene! Azt hiszem 5 kommentet igazán össze tudtok hozni a hozzászólásokhoz. Ugye nem nagy kérés ez?! *zavarban van és pislog*

Most egy kis más...
Kissé interaktívvá is tettem a blogot. Ugyanis szavazhattok arról, hogy a következőkben még kinek a szemszögéből írjak majd. Légy szíves szavazzatok!!!

Ha ma elkészülök a 8. fejezetet is felrakom. Sikerült letörölnöm az egészet sajnos, azt hittem menten idegbajt kapok egy ültő helyemben. Úgyhogy kezdhetem most elölről... :( ezúttal Wordben azt hiszem.
Deana

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése