tartalomjegyzék szereplők képek

FIGYELEM! Megnyitottam új, összegző blogomat, a Deana alkotásait,
ahol rendszerezve megtalálod az Equinoxon kívüli összes többi írásomat!

2011. április 1., péntek

Köszöntő

Köszöntök mindenki a blogomon!

Mint sejthetitek, Twilight rajongó vagyok. Mára kissé alább hagyott a fanatikusságom, de mind a könyveket, mind a filmeket rongyosra olvastam/néztem. Régebben írtam verseket is, de mára abbahagytam őket. Új szerelem talált rám: a szerepjáték. Lassan már három éve, hogy rendíthetetlenül írom a karaktereim élettörténetét másokkal karöltve. Játszottam már Jacob Black-et egy tucat oldalon, és büszke vagyok arra, hogy van, ahová úgy hívtak meg, a korábbi írásaim miatt. De Edward Cullen szerepébe is belebújtam, a mai napig is lelkesen játszom a karakterrel, akinek a bőrébe - talán az írás és a játékok miatt - egyre jobban bele tudom élni magamat. És jelentem: Igen, Isabella is megvolt. xD


De komolyra fordítva a szót, íme az indok, hogy miért is kezdtem bele az Equinox megírásába:


Amikor először megnéztem az Alkonyatot és utána a filmet, teljesen oda voltam Edwardért.
Hiszen mindenben tökéletes volt, és még örökké is élt. Ezen kívül újra elhintette a remény sugarát, hogy létezik még a szőke herceg a fehér lován és rád találva elhozza az igaz szerelmet. Nagyon vártam az Új Holdat. Annyira, hogy az összes, könyvet megszereztem a barátaimtól, ismerőseimtől, akik lefordították őket magyarra. Mire az összessel végeztem, gyökeresen megváltozott a véleményem. Menthetetlenül Team Jacob-bá lettem.


Az összes könyvet rongyosra olvastam, de főleg az Új Hold és a Napfogyatkozás a kedvenceim. Az egyik ilyen újraolvasásom alkalmával ötlött fel bennem, hogy mi lenne, ha Bella Jacobot választaná? Jacobot választaná, és a látomásában látott két indián kisfiú valóban megszülethetne. Az ötlettől fellelkesülve tollat ragadtam és elkezdtem vázlatokat készíteni. Persze eleinte csak a magam szórakoztatása végett, de most szeretném veletek is megosztani a művemet.
Ahogy elkezdtem írni, kezdetben Bella és Jake szerelmét, kalandjait akartam papírra vetni. Azonban ahogy írtam a történetet egy újabb ötletem támadt. Mi lenne, ha Belláék unokája megszólalásig hasonlítana a nagymamájára? Ezt a csavart, mellyel Edwardot is visszahozhattam a történetbe vétek lett volna nem megírni. Így a történetemben Edwardnak is komoly szeret szánok, az egyik főszereplővé tettem karakterét.


Amikor elkezdtem a történetet, lazán megírtam az első négy fejezetet. Aztán valahogy elfogyott az ihletem. Vagyis nem ez a legjobb szó rá. A fejemben össze volt rakva, kerek egészként láttam, hogy mit akarok... csakhogy a kivitelezése nem sikerült úgy, ahogy szerettem volna. Már harmadszor álltam neki újra kezdeni a történetet, végül félretettem. Egészen mostanáig... ugyanis annyi sok szép történetre bukkantam itt, hogy elgondolkodtatott: én miért ne tudnám megcsinálni, ha másnak is sikerül?! Így most újra belekezdtem a megírásába, ezúttal reményeim szerint több sikerrel. Eme történet a mostani formájában sokadik verzió már, és a rám ható egyéb történetek, filmek, zenék, stb. hatására szoktam írni, így előfordulhat hasonlóság más novellákkal. Ám ez a véletlen és a tudatalattim számlájára írható! Remélhetőleg nektek is tetszik majd amit alkotok. Kellemes olvasást kíván nektek:
Deana

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése